Strony

1

2

3

28 lipca 2019

Droubble - Kakuzu x Hidan


DATABOOK
Kakuzu x Hidan




   – Kakuzu, patrz co mam! – podekscytowany Hidan wparował do pokoju, nie kwapiąc się z zapukaniem.
   Kakuzu zwrócił na niego zniecierpliwiony, zmęczony wzrok.
   – Informacje o nas! Wszystko napisali, haha!
   – Co? Skąd je mają? – Zaniepokojony Kakuzu obserwował, jak partner zbliżał się z kartką w ręku.
   – Chuj mnie to, nie wiem, ale patrz...
   – Pokaż to! – Wyrwał mu papier z ręki.
   Było to ogłoszenie z podsumowaniem ich zdolności.
   – Widzisz? Jestem od ciebie lepszy w taijutsu. HA!
   – ...wolę stracić pół punktu w taijutsu, ale nie mieć problemów z logicznym myśleniem. Zauważ, jaką miłą ocenę inteligencji ci dali, biorąc pod uwagę twoje upośledze...
   – Zamknij się, Kakuzu! – przerwał mu, próbując odebrać papier. – Widzisz? Tak na mnie narzekasz, a napisali, że wytrzymałość mam lepszą. Jednak kondycja dziewięćdziesięciolatka to już nie to, co?
   Zadowolenie widoczne było na twarzy Hidana, kiedy poczuł morderczy wzrok partnera.
   – Pół punktu – to i tak więcej! – ciągnął. – A tak się upierałeś...
   – Wiadomo, że przyznali ci więcej w wytrzymałości, kiedy zawsze stoisz na polu bitwy i patrzysz tylko, jak wykonuję twoją robotę.
   – Jasne, jasne...
   – Wiesz... Myślę, że byłbyś najwyżej w tabeli, gdyby była rubryka na „guzdranie się”.



________________________________________________
Szybkie droubble, a teraz szybkie info: w ciągu tygodnia opublikuję nowy rozdział Nieśmiertelnych. Kolejny też się już szykuje.
Widzę, że ktoś tu jeszcze zagląda... ale kto? :D

11 komentarzy:

  1. Hahahaha, ciekawe to droubble!
    Jestem w stanie sobie wyobrazić, jak tak analizują te dane z databooka wręcz, naprawdę to naprawdę ciekawy materiał do wykorzystania w miniaturce.
    Ooo, dalsi nieśmiertelni, nie mogę się doczekać!
    Ja zaglądam, gdy lista blogów łaskawie mnie powiadomi, choć w blogsferze, zwłaszcza yaoistycznej narutowskiej bardzo ubogo, a jakoś na razie nie chce mi się nadganiać opowiadań na watt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bywam prawie codziennie i się doczekałam 😀. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału 💖

    Wierna fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie! Mysle ze nie ma takiej skali skapstwa, gdzie zmiescilby sie Kaku ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka. Przypominam o sobie, ze dalej tu zagladam, wiec jakbys chciala wrocic to ja przyjme cie z otwartymi ramionami. Pozdrawiam i wracam do roboty, buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż rok czekania ale mam nadzieję że jeszcze wrócisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka,
    kochana co tam słychać u Ciebie? to już rok minął od ostatniego postu, ja bardzo tęsknię i no martwię się...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku...
    weny, czasu i pomysłów życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka, hejeczka,
    boskie to te przekomarzanki są super...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    droga autorko, zaglądam tutaj co jakiś czas w nadzieji na nowy rozdział czy jakiś one-shot chociaż i bardzo tęsknię za tymi historiami... mam wciąż nadzieję na Twój powrót...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka,
    droga autorko długo tutaj nie zaglądałam (ale to przez sprawy wyższe...) liczyłam że są nowe rozdziały... a tutaj, nic mam jednak nadzieję że pamiętasz o tym blogu...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich rozmowy są cudowne! :D
    https://unravel--freedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejeczka,
    kochana powróć do nas, ja bardzo tęsknię... co ta w ogóle u Ciebie słychać?
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku 
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy