Strony

1

2

3

17 czerwca 2017

Tak właściwie...

Tak właściwie to za dwa tygodnie będę już po egzaminie wstępnym. Ostatecznie. I potem hulaj dusza Jashin jest XD. Także jeszcze dwa tygodnie wytrzymajcie, ok?
Uwielbiam to, że codziennie wpada tu tyle osób (idk, nie widziałam ani razu zera wyświetleń, więc jedna osoba przynajmniej jest tu jednego dnia <3) i po prostu nie mogę zdzierżyć, że, tak jakby, siedzę bezczynnie (w sensie z pisaniem). Ale. Ale egzamin sam się nie zda. A jest wyż demograficzny, jeśli chodzi o kandydatów. I w mojej wymarzonej (ciekawe czy na tym zostaniemy XD) uczelni będzie jakoś 700 osób na 100 miejsc, TAKŻE tego. W ostatnim tygodniu zrobiłam (niekoniecznie dokończyłam, bo bym już siedziała 24h na dzień z ołówkiem w dłoni) jakieś 13 prac; tylko czwartek był jedynym dniem, kiedy nie było zajęć i było wolne. A tak to 6h machania łapką dziennie. Z ołówkiem. Więc jak się nie dostanę, to normalnie chyba szlag mnie trafi, tak jak już stopniowo trafia moją prawą dłoń i ramię xd Na kciuku mi się buła robi, mam skurcze w mięśniach na dłoni pod małym palcem i ten taki zawias w łokciu kłuje. No ale co zrobić xd Zdać tylko no xd
Piszę to teraz, żeby nie musieć iść dokańczać tych prac, bo jutro zajęcia, na których takie podsumowanie i mam je wszystkie pokazać.
Dobra, to chyba tyle chciałam przekazać.
Dwa tygodnie.
Damy radę! ♥
Dzięki za obecność.
^quattro "D" jak "D*pa będzie z tym egzaminem" XD
Odezwę się 31 czerwca. (Dzień po wynikach z matur, to w sumie nie wiem, czy się odezwę, bo mogę zemdleć, jak polskiego nie zdam xd z tymi rozprawkami to różnie bywa powiem szczerze.)
Trzymajcie się. I kciuki za mnie, a ja będę za Was, w czymkolwiek potrzebujecie dopingu ♥


Edycja chwilę później: I KIM JEST TA OSOBA, co zawsze milisekundę po tym, jak dodam jakiś post, daje +1?? XD To jest jakiś bot czy ktoś tu siedzi i odświeża stronę jak tylko mrugnie? xd

3 komentarze:

  1. Zaglądam tu prawie codziennie i w końcu się doczekałam. Z niecierpliwością czekam na kolejne notki. Jakoś wytrzymam jeszcze te dwa tygodnie. Cieszę się ze wróciłaś.

    Wierna fanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę z tym egzaminem itd. Już 5 miesięcy minęło od ostatniego rozdziału i zapomniałam niemal wszystko, co tam się działo. Obyś nie ustała w pisaniu. Dlatego dużo weny, czasu i ochoty do pisania życzę. Niech Jashin będzie z tobą. Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Yumi Rock, Ka100, dziękuję za stałą obecność i cierpliwość, i że się odezwałyście <3
    Jutro jadę na egzamin rozgrzewkowy do innej uczelni (w razie gdybym się do swojej nie dostała + zdobędę obeznanie, jak to wygląda i na tym właściwym może mniejszy stres będzie). Właściwie dzisiaj. Właściwie za sześć godzin mam pociąg, ale nie mogę spać i pomyślałam, że może tu wpadnę. Poprawiłyście mi samopoczucie - gdyby mi nie wyszedł egzamin, wiem, że mam do czego i kogo wrócić, mam na myśli hobby i ludzi, których interesuje to, co robię.
    Och, te wywody o 2:12... Xd
    Yuki Rock, trochę mi przykro, że 'w końcu się doczekałaś' ale nie rozdziału czy coś, tylko kolejnej informacji. I nie masz pojęcia, jak wyrażenie 'wierna fanka' podbił o moje serducho <3 dziękuję!
    Ka100, też już umykają mi pewne fragmenty i ustalenia, ale parę dni i jestem znów w formie. W pisaniu nie zamierzam ustać od zapowiedzianego 31 czerwca, so don't worry. Pozdrawiam również <3
    Dzięki za wsparcie i cierpliwość raz jeszcze. Widzimy się wkrótce :>

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy