Strony

1

2

3

25 stycznia 2017

Drabble 2 - Kakuzu x Hidan



NIEMOŻNOŚĆ DOJŚCIA
Kakuzu x Hidan
  

– Kakuzu, błagaaam! – jęczał Hidan.
– Nie – usłyszał znowu.
– Aaaaaaaargh!
Jashinista był zdesperowany. I co miał zrobić? Nie da rady sam, a Kakuzu nie chciał pomóc!
– Proszę! Jashin ci to wynagrodzi!
– Wolę, żebyś ty mi to wynagrodził.
– Dobra, ale później! Więc?
– ...Tylko się już zamknij – skapitulował.
– Jesteś boski! Chwila, nie, to Jashin jest boski. Obrazisz się, jak powiem, że jesteś tylko świetny?
Kakuzu posłał mu groźne i zarazem zmęczone spojrzenie.
– Ucisz się i wsiadaj już!
– Kocham cię!
Kakuzu siadł przed nim na motorze.
– Jedź szybko, bo się spóźnimy.
– Hidan! – podniósł głos, zniecierpliwiony. – Zawiozę cię, ale nie pójdę z tobą na tę mszę.



_______________________________
 Dzisiaj krótko, bo mam trzy prace do zrobienia, nad którymi będę siedzieć przez najbliższe noce :'''')
Drabble zostało już kiedyś opublikowane na grupie na FB w konkursie czy coś w ten deseń. Nie pamiętam wyników, ale KuzuHida oczywiście nie zrobiło jakiejś furory xD Publikuję je, bo właściwie je odnalazłam gdzieś w folderze pobocznym opowiadań o tej parze, a wczoraj zdałam prawo jazdy XD Tak, muszę się pochwalić, why not? ♥
Pozdrawiam ciepło ♥

4 komentarze:

  1. Drabble świetne. Uwielbiam tą parę. Gratuluję znanego egzaminu. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały.

    Wierna fanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drabble wyszło ci nieźle, choć poprzednie chyba mi się bardziej podobało, ale i tak czytanie twoich opowiadań o tej dwójce sprawia mi wielką przyjemność. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę zdania egzaminu. Dwa dni po dodaniu notki ja również podchodziłam i niestesty oblałam. Będę z niecierpliwością oczekiwać następnych rozdziałów. Dużo weny życzę i wolnego czasu na pisanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    boskie, tak ja tu myślę nie wiadomo co, a tu chodzi o mszę, Hidean to potrafi uprzykrzyć życie...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy