Strony

1

2

3

13 grudnia 2016

Informacja

SPOKOJNIE!
To nie jest żadne powiadomienie o zamknięciu bloga czy cuś!
Ale może na początek: dobry wieczór :)
Jedyne, co chciałam Wam przekazać, to o nowym rozdziale.

Wiem, że ten czas oczekiwania jest BARDZO denerwujący i że ponad dwa miesiące to BARDZO długo, tyle że ja:
1) mam w cholerę rzeczy na kurs w tym tygodniu... Dobra, trzy rzeczy, ale bardzo czasochłonne i mogę na nie poświęcić tylko półtora dnia. Huehue...
2) w czwartek mam egzamin państwowy z prawa jazdy,
3) w piątek idę do pracy, która wymaga ode mnie uśmiechania się do ludzi niezmiennie przez sześć godzin (a mnie bliżej osobowościowo do Kakuzu niż Hidana [nie wierzę, że tak to porównuję XD]) ... (w sumie dobry trening na mięśnie twarzy, polecam xd).
I tak podsumowując te podpunkty, stres już mnie niemal pożarł i wypluł z powrotem.
Ale koniec marudzenia.
Najważniejszą dla Was spośród tych wszystkich informacji po prostu jest ta, że w przyszłym tygodniu będę w końcu mieć luzy, WIĘC wiedzcie, że nie będziecie czekać w nieskończoność. Tak!, nowy rozdział już niebawem, a fakt, że jak wielki krok w nim zrobimy, tooo... ♥ c: ...to ja sama się rozpływam XD
I z tym... nienasyceniem (xd?) Was zostawiam :v
Czółko! ♥

2 komentarze:

  1. Jestem w stanie wytrzymać jeszcze troszkę. Rozumiem co czujesz. Sama jestem zawalona pracą i czytając sobie w wolnej chwili umilam sobie to podłe życie. Dlatego tak gorąco wyczekuję następnego rozdziału. Co do tego porównania (nie mogę nie skomentować) Kakuzu jest typem który ceni sobie pracę i zyski w przeciwieństwie do Hidana który ma gdzieś wszystko i jak mu coś nie pasi to przeklina, wrzeszczy, narzeka i w najgorszym wypadku zabija (taki nie pokorny nie będzie się szczerzył do każdego). Lepiej że go nie przypominasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że pd tego czasu coś się pojawilo
    Polecam to: http://kuon-azusa.blogspot.com/2017/03/atmosphere-i.html?m=0

    sprubuj cos podobnego napisac tylko yaoi

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy