Strony

1

2

3

31 maja 2016

Drabble + Informacja

Drabble

Kakuzu x Hidan


- Hidan...
- Nie, Kakuzu! Wiesz, jak mi to potrzebne.
- Szkoda, że to nie ty płacisz.
- Phie!... I nie patrz na mnie tym wkurwiającym wzrokiem, bo ci jebnę! Już nie masz czego się czepiać, kurwa...
- Jakbyś sam na to zarobił, to bym się mniej czepiał.
- Jashinie, przecież i tak zapłacimy razem.
- Moimi pieniędzmi.
- Szczegół.
- Odstaw to i przestań robić sceny.
- Nie odstawię, kurwa, mówię, że tego potrzebuję... Co się babo gapisz, ha?! - ryknął na przechodzącą obok staruszkę.
- Hidan... - Westchnął. - Po co ci dwudzieste nieotwarte opakowanie żelu do włosów?



_____________________________________
Witam. Niestety, to nie rozdział "Nieśmiertelnych", jak mówiłam, że będzie, ale drabble. Mam napisane dwie trzecie rozdziału, zostało mi jeszcze trochę, tyle że... Nie mogę tego ruszyć aż do soboty. Od "za chwilę" biorę się za dwie prace na zajęcia, o których wczoraj nas poinformowano, że mamy zrobić, do soboty. I te prace będą decydować o tym, do jakiej grupy pójdziemy w następnym roku - więc to dla mnie ważne. Do tego dochodzi jeszcze 40 mniejszych prac. Ta... XD 
Ale jest mobilizejszyn! Zrobię to wszystko w cztery dni ze 100% zaangażowaniem i już potem "Nieśmiertelni". Ech, mam nadzieję, że przeżyję do tego czasu :')
Dziś krótko, bo z powyżej wspomnianych powodów, spieszno mi.
Pozdrawiam ♥

3 komentarze:

  1. O nie
    Kocham to drabble XDDD Jest cudowne
    Może Hidan trochę przydużo przeklina
    Ale taki jego urok <3
    Fakt, że Kakuzu mu pozwala kupować te żele do włosów jest co najmniej dziwny XD
    I wiem, że masz masę zajęć nie, szczególnie to rysowanie xD Rozumiem cię i czekam na rozdział hehe~ Powodzenia misiu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hidan przeklął przecież tylko cztery razy... na pięć wypowiedzi XD"
      Też się dziwię, że Kuzu mu pozwala, ale ich kłótnie wydają się bardziej prawdziwe niż totalitaryzm Kakuzu w związku i wspólnym życiu... jak to brzmi xd"
      Już 17/46 tych mniejszych prac zrobione! MOBILIZEJSZYN STO PRO!

      Usuń
  2. Witam,
    boskie, po co tyle żelu na włosy ;]
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy