Strony

1

2

3

7 lipca 2015

Kolejna ważna informacja

Powiązany wpis: Ważna informacja  
 
Tym razem chciałabym wam oznajmić, że prawdopodobnie nie da się już nic zrobić z tym telefonem, aby przywrócić dane, szczególnie dane w notatniku. Dlatego muszę wziąć się w garść i przypomnieć sobie to, co napisałam, najbardziej szczegółowo, jak się da. Czuję determinację takim wyzwaniem c:
Mimo tego, że udało mi się zgarnąć całkiem niezły nowy telefon (tamten jest już prawie do niczego), nie jestem w stanie się nim cieszyć, bo żałuję, że nie zapisałam tamtych notatek na kompie, kiedy była jeszcze ku temu okazja. Ale o to mogę mieć pretensje tylko do siebie, a niestety, konsekwencje także ponieśliście Wy, czytelnicy. Przykro mi z tego powodu. Chciałabym Wam to zrekompensować i uwinąć się z pisaniem. Do końca przyszłego tygodnia opublikuję dwa rozdziały "Nieśmiertelnych" (z czego pierwszy z nich planuję do tej soboty max) i z kolejnym spróbuję się wyrobić do początku następnego tygodnia. Mam nadzieję, że Wam to odpowiada. W każdym razie, mam zamiar właśnie w tej chwili przestać się użalać nad tą sprawą, odtworzyć wszystko od nowa w lepszej wersji i dać w tym z siebie wszystko.
Dziękuję za Waszą obecność ♥♥♥
Wraz z opublikowaniem tej informacji zaczynam pracę nad "Nieśmiertelnymi" i zapowiadam, że zamierzam sprawić, by Wasze cierpliwe (lub niekoniecznie cierpliwe :p) oczekiwanie się opłaciło :>

3 komentarze:

  1. OCH LILA, WIDZĘ, ŻE TA "PORAŻKA" CIĘ PODNIOSŁA XD Nie mogę się wobec tego doczekać na KuzuHi ♥ Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) Dawno mnie tu nie było xD Sorry, za zaniedbanie z mojej strony, jeszcze dzisiaj przeczytam zaległe notki ;) Dzięki, że pomimo braku postów na moim blogu i jakiegokolwiek odzewu z mojej strony, nadal mnie informowałaś o swoich notkach ;) Zapraszam też do siebie, bo zaktualizowałem ostatnią notkę. W tym tygodniu pojawi się też kolejna ;)
    http://yaoipartyforever.blogspot.com
    Pozdrawiam, Seimei

    OdpowiedzUsuń
  3. A i mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale dodałem Cię do czytanych na stronie głównej ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy